13 June 2011

AiShiTeRu BiE !!

hey my bubu bloggie :') and hye tok korg smue . now ak na cerita lah psal dri ak sejak ak meet dye . sumpah ak indu dye + na jdy cm org gyle da thu tk . ko na thu tk syg i miss u . ko miss ak tk ?? ko jgn nakal2 auw kt sne syg . remember me here bie coz i always inad u syg :D . ko sorang jew keding ak . da tkde owg len ag . my heart beat just for u bie :') jge dri elokelok k syg . law jatoh bgon sndri taw . iloveusomusomakinmendalam tahu tak :DD . ak na ko inad ayat nie i will always tke cre our relationship and if u disspear from my life that mean u also take my heart with u syg ! don't ever take my bubu from me please . ak harap sgtsgt k . fahmi nazmi i will love u until my last breath .if korang na thu dye sape just wiat her picture on my bubu bloggie nmie k . muahh .. papay korg and also my beloved one . iloveusomuch my only one in my heart bubu <3 :D

No comments:

Post a Comment

edit by : http://norhafizah95.blogspot.com/